2007-04-11

56 - 香港仔

本座要講的香港仔, 並唔係肯博肯崖 或專走精面的香港仔, 而係我今個月開始要番工之位置~~~

每日要8點回到公司, 每周6日, 呢d係乜野工, 係乜野生活? 可能你會話:[車! 我都日日由元朗/屯門/天水圍去香港番工啦!!], 但你係唔係朝早番8點? 係唔係一周6日? 係唔係無直接車過海先!! 你呀, 我都唔望一程車到公司, 但最少一程過海都可以掛.....?

感覺到好辛苦同絕望! 點先可以擺脫呢個情況呀!!!!

講下我坐車流程啦:

返工: 路線A 小巴->荃灣地鐵站->荔景(機場線)->中環(中環線)->銅鑼灣->小巴(到香港仔)
路線B 小巴->荃灣地鐵站->荔景(機場線)->中環(中環站)->巴士(到香港仔) 比較慢15分鐘
路線C 小巴->荃灣地鐵站->油麻地->巴士(到香港仔) 未試過, 但怕塞車(2條隨道)
路線D 巴士->中環(中環站)->巴士(到香港仔) 未試過, 因為第一程巴士每隔20分鐘一班, 風險太大
路線E 巴士->西隨口轉車->巴士(到香港仔) 未試過,亦唔知有冇車去到,或有冇轉乘優惠

至於回家路線, 我反而唔擔心, 因為自己未必會直接返屋企啦, 而且放工係唔會有唔知醒同怕遲到之情況, 更重的要係: 每日我放工時心情一定比番工好好多!


各路朋友, 如果知道有乜村巴,或者係轉車組合可以提供, 請出手雙助, 感激不盡!!

沒有留言: