2008-04-28

105 H260

最近頂唔到JVC耳筒之聲響, 買了一對價值188的國產耳筒--H260. 試過之後發覺真係唔錯, 至少同我追求之音域相近, 舊幾水既價格真係超額完成!
不過我上過好多"科臨"睇人地討論"耳機"--(耳機真係一個好扮野的term, 令你覺得好似高左好多!), 大部分"C-HING" (又係一個好頂引的TERM, "師兄"有幾難打呀)都話"耳機"係要"煲", 煲番百多個鐘, 耳機D聲就會出哂來..........

我咁傻仔當然有FOLLOW啦, 不過我開住個"耳機"用電腦係咁LOOP歌, LOOP到第二朝我已經覺得頂唔緊了, 個房好似成日有D"時時時"聲有煩我. 最近我就梗係放棄左啦!


所以呢,"煲""耳機"果D"C-HING"究竟係玩音響定音響玩你呢?

沒有留言: