2006-07-24

7-[電影] 戰爭之王

一個走私軍火商的故事. 由現今荷理活最好男星(我覺得!!!!)主演.

先說男主角- 尼古拉斯.基治, 十分十分喜愛佢的演技, 尤其係佢天生一個慘樣,要佢演一個悲情中年一d都冇問題. 加上佢戲路十分廣, 基本上絕大部分角色都的性格都可以被佢掌握.

[戰爭之王]一片其實都幾B級制作, 冇太多大名星啦, 冇乜特技啦, 但但...我正係喜歡呢D戲, 因為你可以專心睇演員或導演說故事!! 果D[海神號], [X-MEN]等等太重觀能刺激, 並不是我杯茶!!!

可惜今次尼古拉斯的演出比較行貨, 你睇唔到(或冇乜時間)見到佢點演活一個角色, 可能部戲要交待的場面比較多吧.
套戲比我的感覺係走馬看花, 好多事件地方都關事, 但落墨唔多, 幾草草了事......

不過呢部戲比我思考左2個問題:
1) 每個人都可能係天才, 但天才的方向每人都唔同, 你可能係法律天才一佢可能係行政天才, 我又可能係執法天才. 社會上, 當然係各取所需, 各盡其才係最好, 但如果佢的才能係一般社會不接受呢? 例如, 偷竊天才, 打交天才, 走私天才等等! 咁我地應該比佢地盡展所長, 定要佢地做一個平凡人. 正如:你永遠唔會叫獅子唔好食肉掛.......
2)社會上永遠存在黑暗一面, 我們可能永遠無可能消滅呢d不良因素, 所以社會妥協, 會追求平衡,令到佢地對社會威脅最少. 好多時候, 政府會唔方便出面, 所以有一d人會幫政府做一d地下野. [戰爭之王]的主角雖然不是政府人員, 但佢的所作所為正為平衡世界出力, 因為佢賣軍火給非洲軍閥正正幫助美國有制裁,出兵他國的理由. 我不認為主角是對, 當然也不是錯, 而係世界上如果冇呢d人做一d dirt work的話, 世界是不會改變的. 正如北韓的存在是一種平衡, 我地會覺得佢犯下大錯, 但冇左佢世界又不會到達平衡.

所以我相信, 每個人在世界都有自己的使命, 可以是好的, 也可以是壞的..但如果冇罪犯, 我地唔會有差人, 唔會有法律機構,唔會有監獄 亦唔會有社會問題! 世界上會有更加多人冇左價值, 可以嗎 ?

所以請相信自己, 你的存在幫助緊社會, 你的行為推動歷史!!

沒有留言: