2006-07-16

6-支持BT

你支持BT嗎? 自問問過自己好多好多次
當然答應係肯定的支持!!

一件商品,尤其是電腦相關的, 層層疊疊,不知要經過幾多次才到你手上,
而每一層當中, 沒有一個是義工! 結論是你付出的,有一部分是無無謂謂的花去, 而佢在過程中對你的那貨品完完全全冇改進過, 他們只係左手交右手, 就可以得到佢地唔應得到的報酬, 合理嗎?

更不合理還在後面! 我想話,批發零售係獲得不合理報酬的同時, 制造商得到的更為巨大! 他們同一部戲, 同一個SOFTWARE, 造大量COPY, 然後個個以天價出售, 他們盡可能地侵害我地利益, 但相對翻版的價格, 你可知道佢地利潤之巨.
或者你可以話, 佢地要交一部分來維持版權, 但是你自己睇睇中國大陸的正版同翻版價格之差距, 就可以知道一切都係借口!!!!
當然以創作搵食係值得尊重, 但尊重係要有價值的! 當作曲, 作詞, 電腦, 電視, 電影人滿肚小腸肥之時, 仲要非常不尊重佢地客戶的時候, 作為消費者係有理由要反抗的!

在以前, 我地反抗的手段係唔睇, 唔用, 唔聽. 非常非常消極的抗議!!因為佢地唔只牚握MEDIA, 令人乖乖就範, 更重要係佢地擁有技術, 所有佢地的制作都冇人有技術大量COPY!!
可惜正義的天秤隨時間不斷傾向消費者, 我們擁有技術-INTERNET!!! 由CD COPY這小範模的分享, 至WINMX 一對一的傳送, 以至BT!
我地可以相信, 知識技術唔再只在學校先得到! 而係安坐家中, 得到我地想有的一切!! 而所有的資訊娛樂都可以任我地擁有! 我地 唯一的問題係, 我地有幾多時間去消化我地想要的東西! 多美好的前景!!!!!

可惜一部分利益擁有者反對呢個世界前進, 而且世界前進令佢地失去價值, 我好同情佢地, 這同當年我同情象牙工藝者情況一樣. 佢地做的事沒有不對, 只係如果壯烈犧牲佢地, 人類文明至少可以行前十年甚至一百年. 我想情況如此, 你們都沒有什麼道德高地可據了!!

沒有留言: