2006-12-04

19-個天係幫我?定係玩我?

在大約10月時, 小弟已決定轉工....應該話轉行,
而且已經做好心理準備要捱一陣子低人工的生活.

誰知上星期六, 公司的經理比佐個大信封我.

我心諗:[大0樂!!],唔係抄我尤呀? 我雖然對呢行死心,
但都未搵到下一站, 咁快[雞]我, 呢個冬天我點過.....

點知原來係昇職加薪, WOW!!!咁點好呀?
我努力係有回報, 但我好唔好KEEP住做落去好呢..............

心情好混亂, 好似係開心, 但而家唔走3年後更加唔想走.........


**另外諗起一句說話, 係D人祝福一D事業有成的人講的
[祝你-昇職-加薪-死老婆!!]
真有漸進的感覺!!

沒有留言: