2006-12-11

22-我要成名








小弟最近先睇劉青雲的新作[我要成名], (其實都睇了兩個星期...不過小弟比較懶.......),比我的感覺係難得的好睇及清新, 其實香港電影不一定要警片,古裝片,臥底片. 我想要只係一個有趣同完整的故事,賣點唔需要[潮],CG,特技,而係賣[戲], 總之令人舒舒服服睇完90分鐘就可以了.

睇番套戲, 係講一個落泊男演員故事, 睇到佢點由一個最有前途新演員到2打6再到最佳男配角的故事, 而另加一個方面一個有天份又有野心的新晉好演員的奮鬥史. 故事係一開始都大約估到ENDING果種, 冇錯!係老套果隻! 但作為觀眾, 又唔會覺得反感, 同晚上電影連續劇差唔幾, 仲會幾容易入戲添! 總之佢就係一個[成功需苦幹式]故事, 簡單易明!


反而從呢套電影中, 會諗到一D同劇情冇乜關的聯想:


  1. 劉青雲在不知不覺間老左好多, 在呢部電影中演落泊角色係合適的, 但貴為我其中一個喜歡的演員, 有D希虛! 希望佢黃金時代未過啦.

  2. 一個簡單的故事叫人睇得舒服, 而香港電影好多導演連講個基本故事都有問題, 令到睇完整一個故事的 機會愈來愈難,個個都MTV大導, 玩風格,玩卓頭. 初時你會覺得係一個視覺新體驗, 但看得多呢D電影就會開始懷疑導演係唔係有問題. 到現在, 直頭要將自由要求降低好多先可以睇完一套港影......

  3. 本電影雖然有內地演員(霍思燕), 但非常本地化, 好明顯以本地市場為依歸. 我覺得感覺好好, 至少有一種被專重的感覺! 而小弟最唔喜歡一D唔係拍比自己人睇的電影, 例如[英雄][天脈傳奇]之流...............

  4. 女主角 (霍思燕)的設定好似某內地荷里活女星, 如果[我要成名]有下一部的話, 只要小小修改, 就可以接住[如果。愛]

沒有留言: