2007-05-28

63 - 法拉


近日公仔箱有2部劇都有一個靚女演出--佢就係陳法拉,
老實講我從來冇睇過佢演出,直到今晚..............
本來我覺得佢樣靚身材正, 對野好大好大.....我指對眼!!

實在係一個不可多得之索女, 加上作風大膽, 在各報章雜誌中每每佔據頭版,

實在係「樂而不淫」!!


可惜一切一切到今個晚上我都改觀了,

因為今晚我坐在家中打NDS, 而電視播緊「師奶XX」, 我當然邊打機邊莊下「法拉」啦!!

足之一出場, 一個靚樣殺哂, 驚為天人!!

但再等多1秒, 阿法拉一出聲...........HOOLY SHIT!! 北姑+雞仔聲!!!

我在呢一秒心情好似坐過山車一樣, 由頂峰一野跳過深谷!

希望的幻滅就只係一秒鐘.....我 決定以後有法拉演出都唔好預我. (不過硬照我可以接受!!)


SORRY!法拉! 你而家在我心中只係北姑一件! SORRY

沒有留言: