2007-05-28

64 - 在嗎?


星期二晚回老家沙田食飯,
回家的路線會經過新城市,
我站在48x的車站等車.
成日都會諗:[對面88k的巴士站會唔會有你?]
可惜係太遠看不清,
當然我可以行過去睇下見唔見到你.....
但我怕係乜都見唔到,
只係我一個傻佬行來行去同埋失望.
再諗多一諗, 我等的巴士到了,
而88k都到了.......
我冇法證實, 在對面巴士站的那個時空中,
有冇一個"你",
可是證實到又如何呢?



"為甚麼明明相愛 到最後還是要分開 是否我們總是 徘徊在心門之外"



"這些年過得不好不壞 只是好像少了一個人存在 而我漸漸明白 你仍然是我不變的關懷"



"有多少愛可以重來 有多少人願意等待"

"當懂得珍惜以後回來 卻不知那份愛 會不會還在"

"有多少愛可以重來 有多少人值得等待"

"當愛情已經桑田滄海 是否還有勇氣去愛"

沒有留言: