2007-06-01

68 - all time favourites(柯貪非佛)

每個人都會聽音樂 (失聰者例外!),
有陣時坐長途車時起碼357個鐘,如果唔聽歌真係冇乜好做,
而各位個mp3機中通常都會大把歌,因為而家d mp3機動輒一兩「激」,
有人更會有4「激」,8「激」, even30「激」.........

有一d歌,我地會聽一兩次就唔再聽, 可能係新歌新人地下歌等等,
但有一d歌我地會耐唔耐就聽一兩次, 聽時自己係唔覺得反感, 但係其實自己已經聽上過百次,
有陣時為左自己拿起手有得聽, 自己仲會長放在mp3機內.


呢一d歌, 我自己就叫做柯貪非佛(all time favourites):
而近年來柯貪非佛就係前年一隻電影OST-- 「如果.愛」:
我諗我一個大約星期度就會REPEAT一次聽,
推介歌曲當然係 [如果.愛]啦, 仲有[十字街頭]同[美麗故事]


希望各位都聽過呢隻CD, 希望大家都喜歡呢D歌,亦希望大家交流下有乜非佛歌曲推介:



MV:
如果愛



十字街頭

沒有留言: