2007-10-14

86 是不是這樣的夜晚你才會這樣的想起我

同學們最近想約打波, 朋友想約睇戲, 同事想約食飯, 我都成日推左, 原因唔係同佢地反面, (可能係冇錢, 不過呢個唔係重點), 而係我報左名學野, 仲要一學學2個課程!!

首先我報左個英文課程, 係學寫EMAIL往來的, 雖然我叫做讀過下書, 但正式工作間比較少用EMAIL, 而且我正確的英文程度應該在小學LEVEL......因為我整個中學上英文都訓覺!! 所以的起心肝報下英文學, 萬一真係轉行都叫做有D基礎丫.............(雖然上堂後覺得都幾一般!) 呢個課稅係每個星期四上堂, 所以星期四我唔得閒了!

另一個堂就係逢星期五, 一期十堂的打鼓初班, 我其實一直對打鼓好有興趣, 但一路都冇乜心機去搵邊度有得學, 而咁0岩學英文果度有得學, 因此二話不說就報左名. 上堂第一堂唔係要係埋個DURM SET, 而係學............睇五線譜! D香雞同豆屎睇到我眼都花, 不過當阿SIR打個DEMO俾我地聽時, 個人即刻精神哂!!

我諗上完呢2個, 我仲會再學! 應該係一個英文+一個興趣班啦
(有以下想學:攝影, 魔術, 西餅, 配音等等......)

沒有留言: