2008-03-03

101 EPS=環保?

最近eps出了一系列廣告, 由4位娛樂名人為主角, 廣告內講述每次用EPS購物之後, 就會捐出某某金額作為種樹的基金.
我覺得原意係好的, [綠色]喎! [環保]喎! 但其實點解我地要[買野搭棵樹], 一定要消費先講回饋大自然? 須知道世界上每一個工業制成品都要消耗一定的資源, 例如:電,水, 原料,先可成現在出街的模樣. 購物本身根本就唔環保!
例如我地買部相機, 個PACKING是否必要呢, 還有那大一串ACCESSORIES, 說明書等, 可能上述等等都係為左每位消費者一個[抵食大件]的感覺, 最最最重要的是個產品本身我地係唔係一定要買呢? 如果唔係非買不可, 咁就已經係浪費了!
其實個廣告最矛盾的地方就係要我地不斷破壞地球, 然後再用好少資源去重建地球. 就好似要去殺一百個人,目的就係救一個人一樣. 但為何果一百個人要被殺呢? 就因為我地要消費!你話荒謬唔荒謬?
消費本身沒有錯, 錯就錯在EPS要懶道德咁高舉環保主義.




沒有留言: