2006-10-12

11-幾個常去的網頁

1) 高登 本港硬膠發源地, 基本上新聞,時事,玩樂,政治,足球,愛情,笑話乜都搵到. 而且站內特有的「膠登」文化不斷發揚光大, 不時有記者上網搵料, 在高登部一日,有機會知道聽日報紙頭條, 總之好玩!!

2) u-wants 我相信範模同會員人數可能比高登更高, 而且內容廣泛, 上至天文下至地理都有人討論, 而bt seed在站內極易搵到, 可惜人流太分散, 好難有大的聚力. 本人都係去搵bt seed多.

3) YOUTUBE 好多時有好多新奇又好玩的內容, 近排我直頭當佢MTV CHANNEL,不斷睇MV同一D舊廣告....

4) 馬會 睇下有乜球賽, 有乜好賭, 同睇下幾點有波睇.

5) LIVESCORE 即時比數! 基本上乜聯賽都有, 可惜冇聯賽榜, 所要要去ESPN參考

6) FOTOP 睇靚女, 睇摸掉(MODEL)

7) 地產城 討論板 我家所在的討論板, 好多人好想入業主委員會, 我相信同"利益"好有關係, 在板內可謂見盡眾生相, 什麼人身攻擊, 什麼見利忘義通通有齊.

8) KUKU 在線漫畫 最近好迷追漫畫, 呢個網站有我70%有興趣的書

9) BLOG-YOU 本地BLOGGER的COLLECTION, 從這裡可以進入BLOG的世界

10) REAL TIME QUOTE 即時股票價格, 日頭在公司尊用

沒有留言: