2006-10-25

14-愛‧很撚Down

要走的終於要走, 要留的終於要留.

感情對於我是一生一世的,
愛你就是愛你,
自己可以不問理由去付出,
其中就算係苦, 仍會有快樂.

自從十年前的分別, 我已經知道自己冇機會再同你一齊,
我討厭自己, 因為其他人仲有機會同你一齊, 而我係無望...
但感情就是唔可以自主, 我仍舊常常在你身邊,
怕的就係你會孤獨不安, 我希望有個人在你身旁幫助你,
而你當我係乜身份, 我已經覺得唔緊要,
起初係我硬拉你見面,飲飲食食,
後來大家已經習慣定期見面,
再後來已經變成大家不可決少的一部分......

或者再行下去就是不應該, 但我可以點?
我只係想見到我心愛的人可以快樂就可以,
而我都相信俾到幸福你的男士唔係我,
可惜自己同你的距離太近, 如果可以離你遠一點
應該可以看到你幸福終老.

最後你決定離開, 你的決定係對的, 但叫人難過.....
我知道你的決定係為左我的幸福多於你自己..
但我真的應該高興嗎?

之後的路我應該點行....之後的路你應該點行?

希望有朝一日我地可以相聚...
在一個唔需要有過去, 唔需要有未來的空間再見....

1 則留言:

匿名 說...

點解. 點解我睇來睇去. 你都唔似一個咁o既人. 其實我唔明白. 係我理智. or係我太無情. 定係我未愛過. 所以唔明白o個種痛&無奈