2008-07-13

112 - 坐車

每個人都有自己一點生活習慣, 我其中一個有趣的生活習慣就是「坐車時不會睡覺」.

我娘說我細時坐車已經係眼仔碌碌, 就算當日行完山遊完水都好, 我都唔肯在車上訓覺.

其實當時心裏面係覺得自己「大個仔」了, 在車上打橫訓霸住d位, 成何體統, 因此我從來都唔會訓. 及後大個多少少, 知道好多交通意外中, 死傷的都係訓左果d人, 當時就更加唔會上車訓(我認!我細個係個怕死鬼!!)[我係連坐船坐火車,坐飛機都唔訓]

到出左社會做野, 我更加覺得我個理論係對的! 因為如果坐朋友的私家車, 一班人上車, 個個都訓的話, 咁你個朋友究竟係你個司機抑或朋友? 點解人人坐車, 佢要出車出油仲要服侍你班大爺?而佢又往往要車哂你地回家佢先可以返歸.

因此, 我一般都會keep住同佢吹下水, 一來人地唔係老馮要車你, 你地真係當你朋友喎, 咁點都要傾下偈, 另外就係要同佢講野以免佢自己都訓埋.

而如果在公共汽車上大訓特訓,唔單止令人討厭, 而且真係影響市容. 你估d遊客見到個個港男港女都烏尾洽睡, 會有乜印象? 就係「東亞病夫」囉!

我覺得人是應該對自己有要求的!可惜我既見解, 大部分香港人都當我痴線的!

沒有留言: