2008-07-18

113 - 請人

最近公司人手短缺想請個人, 咁0岩老細又有朋友介紹, 仲不斷叫我快d打去搵佢. 本身已經好忙仲要做d admin野, 已經唔多願, 不過 TEL-INTERVIEW之後又有一點得著.

(我: 我係我, 粉:條粉腸)
我: 請問係唔係乜乜乜先生?
粉: 點呀!(語氣極串嘴)
我: 咁你即係咪乜乜乜先生呀呵?
粉: 點呀!(語氣再串嘴一點)
我: 哦!想話我老闆介紹你見我地份assistant喎, 係唔係呀?
粉: 返邊?(真係得2個音咁大把)
我: 天水圍.
粉: 咁遠?(係你門口開工好唔好?)
我: 你住邊區呢?
粉: 深水步. (咁都叫遠?)
我: 唔係好遠姐! 咁之前你做過乜嫁? 你係唔係做開嫁?
粉: 我乜都唔識嫁喎, 我只識渣車!
我: 咁冇所謂, 慢慢學囉! 個個都唔係一開始就識啦, 不過你之前人工幾多嫁!
粉: 天水圍好遠喎, 你地唔係有project在九龍咩?(頂你個肺! 你話邊度近就做邊度呀? 你估你見茶餐廳呀?)
我: 咁即係之前大約幾多人工?
粉: 不如我做九龍個project啦!(你食屎吧!)
我: 老闆叫左自己d親信去做喇 , 冇位喇!
粉: 0下? 咁呀.......... 我搵8千幾囉.........(你咁資質都值呢個人工?)
我: 如果你冇經驗同學歷我地俾唔到呢個人工你喎. (俾到都唔俾啦 你咁串)
粉: ..............
我: 一係係一路做一路學下野先啦, 如果做得好一定加番你嫁喎....
粉: 辛唔辛苦嫁? (頂! 我叫你番來打PSP好唔好? 你學歷同經驗都冇仲要怕辛苦?)
我: 初初乜都唔識就辛苦D, 不過上左手就唔係好難 (點解好似我求佢做工咁?你依D人真係唔死都冇用!)
粉: 我都係覺得太遠, 不如下次九龍有PROJECT先叫我啦.(下次九龍要填海就填左你落去!!)
我: BYE BYE!

可能我OFFER個人工真係少左D, 但一個現在冇野做緊冇學歷冇技能的後生仔, 你可以有乜野討價還價的能力呢? 唔通你下一次搵番8千人工你就滿足?
我覺得做什麼大事業都要有個基礎的, 可能呢位人兄睇得自己好高, 但再高都唔可以冇基本的知識, 更加唔在面試時態度咁輕挑掛?

沒有留言: