2007-03-04

47 - 抵X死

睇電視新聞, 得知領匯因為唔肯用旗下商場租戶續約, 在本周將會引起租戶罷市.

尤記得2004年12月, 領匯風波鬧得好大, 有部分社會領導人甚至覺得阿盧少蘭阻住地球轉, 而當時行政長官(老董)和財政司司長分別發表聲明,指斥有人「搞事」. 在2005年元旦, 有政黨發起支持政府的大遊行,名為「支持領匯上市,反政客大遊行」,發起者為自由黨,民建聯,證券及期貨業人仕, 佢地都覺得領匯上市係一件好事. 當時社會上只要有人話反對上市, 就好似阻住人發達咁, 因為明眼人都知領匯係一定會一上市就昇.

睇番今時今日, 屋村商場唔係大規模加租就係盡量清場, 令領匯商場可以加大回報!好喇, 而家有人話領匯衰格喇, 鬧果班人又係當日支持上市果D, 而最大鑊就係D屋村居民, 因為成本一定會轉移到佢地身上, 而困D議員呀,經紀呀其實係冇影響, 因為佢地根本唔係屋村兒女. 即係呢班死仆街同人地玩左鋪SHOW HAND, 亦都輸埋, 不過D錢係你而唔係佢0既.......

佢地支持上市時, 唔會睇到有問題咩?我又唔覺喎, 不過佢地一個個奴性令佢地政府做乜佢就撐乜, 邊到有錢搵, 佢地殺人都冇問題! 我諗如此就係政府強調所謂「知識型經濟」! 可恨係東西過海隨道其實已經係一個出賣資產事例, 佢地都唔識反省, 日日交咁貴隨道費都撐領匯上市!

但依個局面, 我最想睇下有乜人要負上責任, 如果活生生咁出賣公屋居民利益都叫係香港領袖, 香港棟樑, 我真係睇唔到香港有乜前途! 而你班仆街經紀佬, 我相信只要有錢搵, 你賣老婆做雞殺左仔女同掘祖宗山地對於你地都應該冇問題啦!


31/12/2004 太陽報社論 : 遊行同官司共舞 政客與狀師合流

沒有留言: