2007-03-26

54 [Wii] are the world!!!!!!! 之二

買左wii 之後其實最感動的, 係可以創造一個mii (音me, [自己])來玩樂一番, 更可以將佢放入某d遊戲中做主角. 呢個設定係一個好聰明做法, 因為你在創作mii的同時一方面可以熟習手制, 一方面又對之後的遊戲有一種期待. 而我買機之後亦快快手手加左自己入去:

留意, 小弟係有multi下巴的!!! 夠哂老實!

而另一個令人非常奇怪的現象, 就係老媽子每當我玩wii sports時, 佢都會加入玩埋一份........我諗呢個吸引力, 就可能係wii成功的原因! 我地打機唔係為左按制, 而係為左樂趣, 而wii就俾到我地原始打機應有的樂趣!!

1 則留言:

匿名 說...

有冇整返隻人仔俾我ar