2007-03-11

49 - 好想

由中學開始, 其實已經好想養貓, 原因都係因為佢地夠可愛, 動作又優雅, 又有性格,加上我一直都覺得貓科類動物d身體比例同肌肉毛皮都係十分十分之靚, 因此每每係街見到貓都會逗佢地玩, 而且曾聽人講過:[女人好似貓一樣], 因為對貓的喜愛度真係爆哂燈!!

可惜呢, 我就係知道自己係一個懶人, 唔好話照顧隻貓啦, 我自己都照顧唔掂, 我真係怕我會餓到隻貓變老虎呀........ 曾經有她多好多次, 自己有衝動想去買或者領養一隻貓貓回家, 但最後都係冇咁做, 因為始終都係一條命, 我都唔想佢跟住我捱苦, 所以我都係放棄左呢個念頭.

希望我有一日可以養掂自己, 再養番隻貓, 而且再同d貓改個正名, 例如:[狗仔], [了哥], 或者白貓叫做[黑仔], 瘦貓叫[阿肥]咁啦!!

最後,送上一d貓相:






沒有留言: