2007-03-05

48 - 老毛

我係一個怪人. 怪人總要定下一d習慣去令自己遵守, 我其中一個習慣係每年利是錢都會在正月十五之後先拆, 因為自己會覺得自己唔會冇錢到開利是, 於是呢一個習慣一直守到而家. 但亦因為咁, 成日唔見利是, 我相信咁耐有5%以上利是係唔見左!(今年我記得都有一封, 仲要係老闆果封.........)

而今年成績唔錯, 有$1200落袋, 仲要係冇同人拜年情況下喎!

另外, 我終於搵到「利是」點解叫「老毛」喇:

老毛一詞是三合會的隱語
舊「大佬」封利是﹐「過面」封給舊「大佬」的利是叫「回馬草」﹐而封給新「大佬」的利是則稱為「老毛」﹐金額分為「三六」及「五四」﹐「三六」是「三三不盡﹐六六無窮」之意(亦有一說解「三十六誓」) ﹐而「五四」則為「五湖四海」。


哈哈, 我最初仲以為係[封條毛俾你]0既意思

沒有留言: