2009-05-08

126 - 世界真細少! 小小!

終於返了新工了, 感覺不錯, 但我老闆希望我會3幾日就可以接到上手的工作, 有點壓力!

不過有趣的事一單接一單, 原來我舊舊公司的project正在我工作地點隔離, 而負責人更是我以前阿頭。 更有趣係佢地竟然係我地的下下家, 即判頭的判頭。唉!世界真細小, 當年係佢逼我離開舊公司, 點知今日會以如此形式重逢, 我其實對佢冇介意, 希望佢都唔會認為我對佢不滿啦, 畢竟在其位, 謀其政。

另外我舊公司老闆終於開口叫我放工回舊公司做PART TIME, 希望呢個係一個機會可以同老闆維持關係, 同埋可以趁呢個機會學多點野, 亦趁「後生」搵多個錢啦!

沒有留言: