2007-02-09

37-2007-02-08 氣溫25

天氣概況一股溫暖的海洋氣流今日影響華南沿岸地區。本港今早多雲及有幾陣雨,日間雲層轉薄,下午陽光充沛,新界部分地區氣溫上升至28度。另一方面,位於華南北部的微弱冷鋒正緩慢地向南移動,預料隨後的東北季候風會在週末期間影響沿岸地區。

乜事呀?而家好似就快新年呀, 唔係就快放暑假, 點解天氣可以熱得咁可怕!
我記得細仔時候新年係一定凍到仆街, 亦都未試過聖誕節剩著T-SHIRT出街就可以...... 而家就農曆十二月都仲25度, 新界更有28度. 我相信香港越來越唔適合人類居住, 更加相信世界比香港更唔適合人類生存!!

天氣反常, 我地最多都係熱D, 但其他地方的天災可能死更多人. 而從環保方面睇,空氣污染, 海水污染更加令人避無可避, 我地要生存空氣同水仲有能源都係不可少, 可惜我每日見到係一個越來越差的世界!!

我並唔係環保份子, 甚至係積極浪費份子, 但有D事情真係睇唔過眼! 世界正急速地向壞的方向發展, 而某某邪惡軸心國甚至連減少排放廢氣的協議都唔肯同意, 我地作為一介蟻民可以點? 除左等死等滅亡仲有其他路嗎?

我重申我唔係環保份子, 我寫咁多野都係想講一樣野: 你有權用你在地球內五十幾憶分之一的資源係天公地道, 但唔好用左人地果D! 唔好要你自己犯錯人地受, 更加唔好用左你子子孫孫的資源! 如果你覺得自己用多左, 你可以選擇(A)拯救地球--做開發新能源的科學家或移民火星的冒險家, (B)唔好再生育--唔好令下一代受苦, 你冇權要人類下一代過一D比我地更差的生活!

而我在未見到曙光前, 我選擇(B)

7 則留言:

匿名 說...

喂,我同意你的講法.

匿名 說...

haha 好搞野. 我好想知邊個係匿名law

無能勇者 說...

匿名 好似係金豬妹!~~~

匿名 說...

haha chu chu 個回覆好搞野. 好有佢個人stlye. chu chu 我更同意你的講法!!!!

匿名 說...

subject 應該係2007年ar

無能勇者 說...

已改了2007年.....我真係「無能勇」!!

匿名 說...

AR. 粗口o黎架...........