2007-02-23

43-大埔的奇遇

初5放工之後, 大夥兒向大埔出發, 探望我地其中一個老死.

此行目的係逗新婚K君之「老毛」啦, 仲有係佢結婚到而家我地都冇乜見過面, 趁新年之際拜一拜佢同佢老婆.....丫!係拜一拜年先0岩........

但我地明白一對新人之廚技應該被評為「不可食用」級時, 最方便就梗係出街食啦! 而我地因為上次去大埔街市食飯見到一對靚姊妹之事例, 今次當然係再去多鑊.
點知因為新年關係, 上次有靚女果間「飛媽美食」未開, 我地唯有是但搵間啦, 足之就去左「三小姐海鮮小菜」.

食食下G發現個老闆好熟面口, 好似以前上個電視, 問一問K君呢個新晉大埔地膽, 據K所知, 佢就係以前紅過一排之黃翊!! 嘩黃翊以前好似係一個青靚情歌王子喎, 點解而家牛記LOVE記做大排檔呢??佢把聲仲同以前唔同哂, 好似拆哂咁喎......

回到家中上網發現果個真係佢, 原本而家佢同家人一齊開食市, 仲有埋細路仔添. 諗諗下, 其實歌星都係人, 都要食飯, 呢行做唔掂就做第二行囉, 只要自己唔介意, 冇人會覺得自己冇用, 只要D錢搵番來係經自己努力就已經係頂天立地喇!

反而自己做來做去都出唔到名搵唔到食, 然後又磨爛蓆咪仲冇用啦!! 我記得有一個人叫「楓樺」, 有一個叫「昊天」.................

最愛的你- 黃翊<---按此有歌聽!!!
曲: 黃翊 詞: 黃翊

如果 每日每天 也是快樂時晨
如果 可以一刻 跟你走近
這世上平凡亦變得 一張張可愛的悄臉
令俗世添上愛和暖 尋覓到一切更完美 喜歡你

△ 如果 你在這生 也願意伴我行
如果 今世今生 心也拉近
我靠著斜陽為你寫 一生中至愛的故事
在夜空天際裡互訴 能為你添上愛和笑
Forever

○ 我與你看似曾渡過 千載不變愛之火
彷彿一生 早已註定 願陪伴著我
每次你聽我唱愛之歌
那份柔情總使我
緊緊的把你抱懷裡
輕輕的親你 Baby
Forever


黃翊全部唱片
三小姐海鮮小菜

沒有留言: