2007-02-07

32-團年飯

不知道大家有冇計過, 年尾流流大家要食幾多餐團年飯呢?

我就計過有大大話話有7餐喇:父親一餐,母親一餐,女友家一餐, 大學同學一餐, 兄弟老死一餐, 舊同事兩餐, 現時同事一餐.......

而每年我都為呢d飯局煩惱, 因為我往往好接近年尾先記得排期, 而團年飯往往要就好多人, 因此順得哥情失嫂意. 另外大家食團年飯都食得好豐富, 結果我個身形就keep到...............好肥!


最可惜係, 有一餐團年飯我已經冇可能再食到, 而呢餐係我最希望食的..........唉!!!

3 則留言:

匿名 說...

haha 原來我地o個餐係你冇乜興趣架. 唉. 等我仲好開心見到你tim. haha

無能勇者 說...

我係有興趣的, 只係飯局太多時間太少....
另外你係邊個, 唔係叫「匿名」掛?

匿名 說...

唉. 我以為你會估到我係邊個law. haha. 邊個咁得閒係到留言ar 仲會好開心見到你ar haha