2007-02-08

35-同學的團年飯

不知什麼時候開始, 同學間都興食團年飯!
反感嗎? 又唔係, 只係漸漸發現一班同學可以坐到一圍已經係好耐的事, 而呢件事好似又係團年.....

好奇怪, 席上的男女比例係女多過男, 明明讀書時係男女比例5:1, 真奇怪! 可能係男仔比較忙, 或者係班上的男仔比較騎尼已經好早冇聯絡.
坐落計下計下原來有人轉左好多次工, 有人就只係打死一份工, 而轉工多D那班係政府人仕居多..... 咁即係政府工好做嗎?

而畢業以來大家拍拖的對象大多斬係同一個, 係我地悶丫?長情丫定懶呢? 雖然有條友仲係一路以單身自居!

大家講下近況, 個個都互問大家幾時結婚, 係時機成熟?定係約定俗成呢? 我只希望一班人嘻嘻哈哈咁過一晚, 結婚應該係明天的明天的明天之後好耐的事! 不要再大家鬥慘吧!

大家有好多一齊去玩的計畫, 但時間同金錢太少, 我相信2026年前應該有一半計劃可以實行的! 我相信!!

9 則留言:

匿名 說...

喂, 厲害wor. 咁快返到屋企仲可以寫到篇野. haha 我本來想寫但寫唔出law. 但邊個係個條以單身自居ar..........??? 仲有邊個係單身ar.. haha
大家都到o左會回首的時候, 成日講埋邊次去邊個屋企做乜, 邊次survey camp 做乜, 當然la. 我地畢業之後次次都只係食飯, 講來講去o米就係好耐之前o個d law

匿名 說...

sorry for my Eng. speech coz my chinese typing is really slow!!

Such a shy guy! should disclose ur name, like me (Astrid).

i think marriage not meaning "pity"; it depends on a couple...and they may enjoy the life of marriage. of course, if one likes and another doesn't, then it gets troublesome, like "one guy".

for the gathering, it's fun if the organization is smooth yet it's annoying if the coordination is failed at last minute. like my friends, they always be a "king of plane" like last time, cax the gathering on the same day...no fun!

for all you guys are much better at least you feedback us. the key issue is who will is willing to be a starter.

i like hiking but can't walk too long (less than 2 hours as i hurt my back recently and hasn't receovered yet). i would have organized the hiking activity if i had familiarized the hiking route.

wait for next gathering with you guys! take care!!

匿名 說...

喂,邊個仲係單身先...
我地得閒米多0的活動囉...

匿名 說...

每次我地既聚會我都好重視呀下(只計我有出席果d啦),而團年飯直頭係我頭號重視既節目,可能係氣氛夠好掛,食完冇耐就過年,表面上大家都喜氣洋洋。
Good Old Days就係Good Old Days,永遠都係令人回味,即使每一次聚會有人重復提出,"佢"都成為我地一圍人既核心話題,而所有既話題,都會令我地捧腹大笑,所以講完又講再講都冇所謂。

P.S. 無能勇者,有冇諗過棄用呢度而做個"谷"主呢?我覺得係個"谷"入面講野方便好多,出post簡單之餘又快捷,唔駛下下都要"字詞驗證",諗下佢啦!

無能勇者 說...

攪多d活動係好, 但本座真你世上第一懶人.....
另外回答不倒翁: 我點識開谷呀? 而且呢度係俾我自己發up風之地嘛....
正如阿力所言, 有時我講d野大家都唔明, 因為我正在發up風之嘛,

無能勇者 說...

Astrid! 我匿名不是因為怕羞, 而係無能勇者係一個好有意思的名字!!!

匿名 說...

不過寫下野有時的確為o左發up風...如果搞大佢. 好似失原意..
仲有. 我唔係唔明你寫D野. 只係我覺得我地層次差好遠. 你level高好多. 我自問不如. 我有我小學生寫日記, 你有你up之ma.

匿名 說...

newsgroup同blog都係俾你地講野既地方,同你寫作既level無關,只不過我認為newsgroup既好處係提供一個非常簡單易用既介面俾我地(即讀者),而且你/無能勇者想搵番自己寫過既野,newsgroup真係方便。

匿名 說...

我講o既level同你地講o既開谷係兩回事.......ar