2007-02-07

34-禁色

在大陸政府都呼籲和諧社會時, 香港的廣管局竟然帶頭攻擊一眾同性戀者. 我唔明白我地自居亞洲大都會之流, 竟然連一班同性戀者都容納唔到, 而電影台只係介紹本地同性戀者被歧視之情況, 都會被視為鼓吹同性戀, 而且更要被佢老闆-香港政府強烈勸籲其立場.............

我明白各人有各人喜惡, 我自己都係100%喜歡女人, 而社會上大多數男人喜歡女人, 女人又喜歡男人,但你都唔可以因為大多數人係咁就要迫小眾順從,屈服嘛!!事實上包容的道理就係咁, 唔通阿某某性取向要經過全民公投先可以決定咩?

當然背後在推波助瀾的就係一眾明光社之流的宗教團體, 佢地的宗教就係教佢地憎恨同打壓一班同佢地立場唔同而又冇權冇勢冇組織的弱勢社群, 完全冇愛!!而佢地有組織有名人背景有錢又有社會影響力, 真係一隻手指都卒死你......

但最重要個問題係, 同性戀係罪嗎? 佢有損害呢個社會嗎?佢有令到呢個社會變差嗎? 定抑或係大家覺得下午茶餐應該食三文治, 你見有人唔食三文治而係菠蘿包就 去批鬥佢呢?

最後送上一首歌:[禁色] [別怕 愛本是無罪] [願某地方 不需將愛傷害 抹殺內心的色彩] [願某日子 不需苦痛忍耐 將禁色盡染在夢魂外 ]







窗邊兩水 拼命地侵擾安睡 又再撇濕亂髮堆
無須惶恐 你在受驚中淌淚 別怕 愛本是無罪

請關上窗 寄望夢想於今後 讓我再握著你手
無須逃走 世俗目光雖荒謬 為你 我甘願承受
願某地方 不需將愛傷害 抹殺內心的色彩
願某日子 不需苦痛忍耐 將禁色盡染在夢魂外


千種痛哀 結在夢魘的心內 願我到死未悔改
時鐘停止 我在耐心的等待 害怕雨聲在門外
願某地方 不需將愛傷害 抹殺內心的色彩
願某日子 不需苦痛忍耐 將禁色盡染在夢魂外
若這地方 必須將愛傷害 抹殺內心色彩
讓我就此 消失這晚風雨內 可再生某夢幻年代

沒有留言: