2007-02-19

42- 電話史

本大少最近想出部新電話, 但搵來搵去都冇部0岩心水, 之後數下數下發覺原來我用左大約8年幾9年電話, 大大話話都用左8部手電. 發覺而家換電話之興趣比以前更少, 但換電話之速度好似仲快左, 咁即係以前的日子雖然LOW-TECH, 但比而家仲要來得快樂!
我諗可能係之前簡簡單單打出打入已好滿足, 但而家又想有MP3 FUNCTION,又想要COLOR MON, 又要有相機, 又想上埋網, 如果打埋機仲好, 最好睇埋戲, 反正都係不如加埋GPS,MSN,公仔書,地圖,電視,天氣,BT,對講機,八達通,財務服務, 格價系統, 指南針, 通勝, 馬經, 叫雞指南同瑞士軍刀啦!!

以下係本大少電話史之回顧...........
1-MOTOROLA STARTAC

2- Bosch 909

3-NOKIE 3210














1 則留言:

匿名 說...

嘩有d電話都未見過, 你睇下我地疏離到咁. hoho 不過我覺得你部Bosch最靚. 其實我都搵緊部o岩心水電話, 不過好似冇. 仲有我最鍾意瑞士軍刀o既function haha

P.S. 你篇野講o既"拍南針" 是甚麼來的?hoho.